Novo catálogo de produtos de Secretos de Galicia.
Presentación do novo catálogo de produtos de Secretos de Galicia. Edición feita baixo a axuda do Concello de Santiago de Compostela

MEMORIA DE ACTUACIÓNS PARA O PROCEDEMENTO DE SOLICITUDE DE AXUDAS PARA A MELLORA E INNOVACIÓN DO COMERCIO LOCAL ANUALIDADE 2020. BDNS (IDENTIF.): 504615 PROGRAMA COIDAR PARA MELLORAR.
CONCELLO DE SANTIAGO DE COMPOSTELA
ACTUACIÓN: CATÁLOGO DE PRODUTO E SERVIZO PARA A MARCA SECRETOS DE GALICIA
Dea Moeta, S.L. a través da marca Secretos de Galicia, presenta a súa actividade profesional en Santiago de Compostela, co firme compromiso de presentar os mellores produtos artesáns a quen acode ao noso establecemento.
Elaborados polos obradoiros da nosa terra, mostrar os lugares onde se elaboran os nosos "Segredos" e o territorio onde nace a materia prima excepcional que os fai posibles. E esta é a nosa filosofía: sendo nosa prioridade.
O noso método de traballo é totalmente personalizado, adaptándonos ás necesidades de cada cliente. A calidade na atención é a ferramenta fundamental para marcar a diferenza.
Ademais ofrecemos servizos exclusivos, o que nos permite ofrecer un servizo inmediato, personalizado e cómodo para todos os nosos clientes. O noso obxectivo é alcanzar a visibilidade dos produtos gourmet galegos nos mercados internacionais.
A actualidade dos diferentes mercados ao redor do mundo presenta unha característica común e é a presenza dun alto número de competidores, isto é algo que se repite en practicamente todos os sectores. Esta condición é tremendamente positiva para os clientes, pero supón que as empresas se teñan que adaptar e competir dunha forma moito máis ordenada.
Que vendes? Aínda que resulta moi obvio, moitas empresas pérdense en explicacións moi detalladas e, en ocasións, demasiado técnicas sobre a calidades do produto ou servizo ofrecidos, pero non son claros á hora de explicar dunha maneira sinxela que é o que venden, que servizos ofrecen aos consumidores, en que segmento móvense… leste é o punto de partida básico dun catálogo de produtos e servizos. Si que é posible incluír información adicional que poida axudar a facilitar a venda como testemuños de clientes satisfeitos, explicacións de instalación, usos alternativos ou soportes gráficos, pero sempre se debe empregar dunha maneira moi concisa, sen xerar distorsiones sobre o produto ou servizo concretos que poidan producir confusións no cliente final.
Claridade e definición. O catálogo debe ser directo á hora de falar ao cliente e debe explicarlle claramente dous aspectos clave: que diferenza á empresa da súa competencia e cal é o valor que transmite ao cliente cos seus produtos ou servizos, ben sexa calidade, garantía, experiencia ou calquera outro aspecto que fai destes, a mellor opción dispoñible para o comprador.
Coherencia entre empresa e os materiais empregados no seu catálogo. Se unha empresa ofrece servizos Premium e está posicionada nun segmento alto, os seus catálogos tamén han de selo; a imaxe, as cores, os materiais… han de ser moi coidados. Se, en cambio, ofrece servizos ou produtos baixo custo, non tería ningún sentido que se fixesen producións en materiais de alta calidade. Isto mesmo aplicaría a sectores específicos, por exemplo, se se trata dunha empresa de servizos tecnolóxicos e innovación, non tería ningún sentido ir con catálogos impresos, senón que o recomendable sería utilizar ferramentas de soporte dixital e multimedia.
Deseño e maquetación coidados. O catálogo que se elabore e distribúase aos clientes finais ha de reflectir unha imaxe coidada e que corresponda coa empresa que representa.
Por tanto é indispensable contar con axuda de profesionais, un deseñador que realice un deseño atractivo e coherente, contar cunha fotografía adecuada, sobre todo se a venda é de produtos. En definitiva hai que dar un aspecto profesional, serio e consistente coa marca.
.